|
Post by Webmaster on Sept 6, 2003 12:54:00 GMT -5
Hi All,
I can see from the log files that around 12% is viewing Amstrad.dk from Denmark. But i belive that must be wrong.
So are you from Denmark and an Amstrad "freak", please reply to this tread. Just type your name or "tag".
Thanks.....
Brgds
Lars
|
|
|
Post by Hansen on Sept 8, 2003 10:20:49 GMT -5
Yo!
Jeg er fra DK
Hans
|
|
|
Post by Webmaster on Sept 8, 2003 10:46:54 GMT -5
Hej Hansen,
Rart at høre.
Hvor længe har du været aktiv i relation til Amstrad og var du også aktiv under Amstrads storhedstid i DK?
Brgds
Lars
|
|
|
Post by 8bitten on Sept 11, 2003 2:47:12 GMT -5
Hej.
Jeg er også fra Danmark.
/Michael
|
|
|
Post by MJO on Sept 11, 2003 16:10:20 GMT -5
Hej
Jeg er da også fra Danmark
Amstraden blev anskaffet omkring 87-88, tror jeg nok.
Lige nu bliver den "opbevaret". Den har ikke været brugt i ca. 4-5 år. Men den virker stadig.
Mvh Martin
|
|
|
Post by Webmaster on Sept 12, 2003 10:28:39 GMT -5
Hej Alle,
Det er rart at høre fra andre danske Amstrad "freaks". Håber at denne site og de mange andre tiltag på internettet kan holde informationerne og interessen omkring CPC computerne i live.
Vi skrives ved......
MvH
LFS
|
|
|
Post by Mads on Sept 16, 2003 15:23:02 GMT -5
Hejsa
Ditto fra Danmark!
Hilsen
Mads
|
|
|
Post by Peter on Sept 20, 2003 6:51:06 GMT -5
Jeg er også fra DK, Amstrad rules....
|
|
|
Post by BBad on Sept 24, 2003 10:40:00 GMT -5
Dansker her!
B-Bad
|
|
|
Post by daniel on Sept 29, 2003 17:31:57 GMT -5
Hej
Jeg er også fra DK. Amstrad var min første kærlighed, men solgte den i et anfald af ungdommelig dumhed. Leder med lys og lygte efter en 6128 med 3" drev og et særligt spil med en stor plads i både mt og min stedfars hjerte.
Daniel
ddorsen@hotmail.com
|
|
|
Post by Troels K on Oct 5, 2003 18:35:09 GMT -5
Hej, Een til fra Danmark, jeg kigger tit her forbi. Super website, Lars! Jeg har stadig min gamle 464 med diskstation, plus en senere arriveret 6128. Desværre kasserede jeg næsten alle de gamle blade på et tidspunkt, suk. Jeg brugte kopieringsprogrammet Amsback De Luxe næsten hver dag dengang, det bedste program af sin art. Skrevet af en vis Henrik Torp, det lyder meget som en dansker. Ved nogen her hvem han er? Hilsener til alle fra Troels
|
|
|
Post by Kim Amstrad on Oct 6, 2003 9:15:57 GMT -5
I love Amstrad og jeg kommer fra DK ;D
|
|
|
Post by Webmaster on Oct 6, 2003 11:42:14 GMT -5
Hej, Een til fra Danmark, jeg kigger tit her forbi. Super website, Lars! Jeg har stadig min gamle 464 med diskstation, plus en senere arriveret 6128. Desværre kasserede jeg næsten alle de gamle blade på et tidspunkt, suk. Jeg brugte kopieringsprogrammet Amsback De Luxe næsten hver dag dengang, det bedste program af sin art. Skrevet af en vis Henrik Torp, det lyder meget som en dansker. Ved nogen her hvem han er? Hilsener til alle fra Troels Hej Troels, Tak for de dine rosende ord, jeg håber din CPC-loader (skriver man det sådanne eller måske CPCloader) bliver en success med mange Amstrad freaks brugere over hele verden. Henrik Torp, jeg kendte faktisk tidligere en Henrik Torp - kender dog ikke lige det nævnte program, er det på NVG(?), ellers må du meget gerne maile det hvis du har det liggende. Torp kunne også være Norsk? Ser frem og ikke mindst håber på kommende versioner af dit program. MvH Lars
|
|
|
Post by Troels on Oct 10, 2003 7:14:06 GMT -5
Hej Lars, Selv tak! Amsback er tilsyneladende ikke på NVG, så jeg har uploaded det. Jeg sender det til dig... /Troels
|
|
|
Post by sugar on Oct 23, 2003 2:45:23 GMT -5
Jeg er ligeledes fra Danmark
Thomas
|
|